Skip to main content

შეფასება


განმსაზღვრელი შეფასების რუბრიკა

კრიტერიუმი

1

2

3

4
1.
მატერიალური წერტილის კოორდინატები პოვნა ყოველი გადაადგილების დასრულებისას
ვერ იპოვა მატერიალური წერტილის კოორდინატებიყოველი გადაადგილების დასრულებისას
მნიშვნელოვანი შეცდომებით იპოვა მატერიალური წერტილის კოორდინატებიყოველი გადაადგილების დასრულებისას
უმნიშვნელო შეცდომებით იპოვა მატერიალური წერტილის კოორდინატებიყოველი გადაადგილების დასრულებისას
უშეცდომოდ იპოვა მატერიალური წერტილის კოორდინატებიყოველი გადაადგილების დასრულებისას
2.
მატერიალური წერტილის გადაადგილებისგამოსახვა ვექტორის საშუალებით მოძრაობის  დაწყებიდან დამთავრებამდე
ვერ გამოსახა მატერიალური წერტილის  გადაადგილება ვექტორის საშუალებით მოძრაობის დაწყებიდან დამთავრებამდე
შეცდომებით გამოსახა მატერიალური წერტილის  გადაადგილება ვექტორის საშუალებით მოძრაობის დაწყებიდან დამთავრებამდე
ხარვეზებით გამოსახა მატერიალური წერტილის  გადაადგილება ვექტორის საშუალებით მოძრაობის დაწყებიდან დამთავრებამდე
უსეცდომოთ გამოსახა მატერიალური წერტილის  გადაადგილება ვექტორის საშუალებით მოძრაობის დაწყებიდან დამთავრებამდე
3.
ვექტორის კოორდინატების პოვნა
ვერ იპოვა ამ ვექტორის კოორდინატები
შეცდომით იპოვა ამ ვექტორის კოორდინატები
ხარვეზით იპოვა ამ ვექტორის კოორდინატები
უშეცდომოდ იპოვა ამ ვექტორის კოორდინატები
4.
ვექტორის სიგრძის პოვნა
ვერ იპოვა ამ ვექტორის სიგრძე
შეცდომით იპოვა ამ ვექტორის სიგრძე
 უმნიშვნელო ხარვეზით იპოვა ამ ვექტორის სიგრძე
უშეცდომოდ იპოვა ამ ვექტორის სიგრძე


საგაკვეთილო პროცესში ჩართულობის რუბრიკა
კრიტერიუმი
არადამაკმაყოფილებელი
დამაკმაყოფილებელი
კარგი
ძალიან კარგი
საგაკვეთილო პროცესში მონაწილეობა
არ არის ჩართული
პეროიდულად ერთვება, მაგრამ არანაყოფიერად
აქტიურია, მაგრამ მნიშვნელოვანი წვლილი ვერ შეაქვს მუშაობის პროსესში
აქტიურია, კონსტრუქციულია და დიდი წვლილი შეაქვს მუშაობის პროსესში
კონცენტრირება სამუშაოზე
ვერ ახერხებს კონცენტრირებას
ცდილობს კონცენტრირებას, მაგრამ ხშირად ეფანტება გონება
ძირითადად კონცენტრირებულია სამუშაოზე
მთელი გაკვეთილის განმავლობაში კონცენტრირებულია სამუშაოზე
სხვისი აზრების მოსმენა და პატივისცემა
არ უსმენს სხვის აზრებს, აწყვეტინებს
ყოველთვის არ უსმენს სხვის აზრებს
უსმენს სხვის აზრებს და ცდილობს იყოს კორექტული
ყურადღებით ისმენს სხვების აზრებს და კორექტულია

Comments

Popular posts from this blog

საგნობრივი პროგრამა ინფორმაციულ და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიებში

ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების (ისტ) გარეშე დღეს წარმოუდგენელია პროგრესი სახელმწიფო და საზოგადოებრივი მოღვაწეობის ნებისმიერ სფეროში. შესაბამისი ინფ- რასტრუქტურის განვითარება, ინფორმაციული საზოგადოების შექმნა და მსოფლიო ინფორმა- ციულ სივრცეში აქტიურად ჩართვა ჩვენი ქვეყნის პრიორიტეტულ ამოცანად არის მიჩნეული. ამ ამოცანის წარმატებით გადაჭრას გადამწყვეტი მნიშვნელობა ენიჭება ისეთი სტრატეგიული მიზ- ნების მისაღწევად, როგორებიცაა დემოკრატიული, თავისუფალი და სამართლებრივი სახელმ- წიფოს შექმნა, სამოქალაქო საზოგადოების განვითარება, ქვეყნის უსაფრთხოება, ადამიანის უფ- ლებების დაცვა, სიღარიბესთან და კორუფციასთან, ექსტრემიზმთან და ტერორიზმთან ბრძოლა. გადამწყვეტი მნიშვნელობა აქვს იმას, რომ ამ საგანმა არა მხოლოდ ტექნიკური უნარ-ჩვევები შეს- ძინოს მოსწავლეს, არამედ შექმნას ხელსაყრელი პირობები ეროვნული და ზოგადსაკაცობრიო ღი- რებულებების მატარებელი, თავისუფალი პიროვნების ჩამოსაყალიბებლად. სასწავლო პროცესში ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენებას რამდენი- მე მნიშვნელოვანი მხარე

კურსის მიზანი

 ტრენინგ-კურსის მიზანია საქართველოს სკოლების მასწავლებელთა პროფესიული განვითარება, ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების ათვისებისა და გამოყენების კუთხით, რაც ხელს შეუწყობს სასწავლო პროცესში ისტ-ის ინტეგრირებას ეროვნული სასწავლო გეგმის მოთხოვნებისა და მასწავლებელთა პროფესიული სტანდარტების შესაბამისად.

ციფრული წიგნიერების განვითარების ხელშეწყობა

გარდა იმისა, რომ ისტ-ის გამოყენება მოსწავლეებს ეხმარება სხვადასხვა სასწავლო საგნით გათვალისწინებული შედეგების მიღწევაში, იგი ხელს უწყობს თვით ისტ-თან დაკავშირებული კომპეტენციების განვითარებასაც. ეს კი მნიშვნელოვანია თანამედროვე ცხოვრებაში აუცილებელი ციფრული წიგნიერების შესაძენად. შეიძლება ითქვას, რომ დღეს ციფრული, ისევე, როგორც რაოდენობრივი წიგნიერება, არანაკლებ მნიშვნელოვანია, ვიდრე წიგნიერება ტრადიციული გაგებით. ამგვარად, დაწყებით საფეხურზე ისტ-ის გამოყენებისას არანაკლები ყურადღება უნდა მიექცეს ისეთი კომპეტენციების ჩამოყალიბებასა და განვითარებას, როგორებიცაა კომპიუტერის შეტანა-გამოტანის მოწყობილობების გამოყენება (კლავიატურა, თაგვი, ეკრანი); ციფრული მოწ- ყობილობისა თუ ელექტრონული რესურსის პარამეტრების გააზრება (მაგალითად, მეხსიერება, ფერების რაოდენობა, საჭირო აპარატურული რესურსები); ციფრული მოწყობილობის მუშაობის პრინციპებისა და ინფორმაციის შენახვა, დამუშავება და მისი გადაცემის შესახებ წარმოდგენის შექმნა (მაგალითად, ოპერაციული სისტემისა და ფაილის ცნებების გააზრება, ასევე იმის გააზრება