Skip to main content

შეფასება


განმსაზღვრელი შეფასების რუბრიკა

კრიტერიუმი

1

2

3

4
1.
მატერიალური წერტილის კოორდინატები პოვნა ყოველი გადაადგილების დასრულებისას
ვერ იპოვა მატერიალური წერტილის კოორდინატებიყოველი გადაადგილების დასრულებისას
მნიშვნელოვანი შეცდომებით იპოვა მატერიალური წერტილის კოორდინატებიყოველი გადაადგილების დასრულებისას
უმნიშვნელო შეცდომებით იპოვა მატერიალური წერტილის კოორდინატებიყოველი გადაადგილების დასრულებისას
უშეცდომოდ იპოვა მატერიალური წერტილის კოორდინატებიყოველი გადაადგილების დასრულებისას
2.
მატერიალური წერტილის გადაადგილებისგამოსახვა ვექტორის საშუალებით მოძრაობის  დაწყებიდან დამთავრებამდე
ვერ გამოსახა მატერიალური წერტილის  გადაადგილება ვექტორის საშუალებით მოძრაობის დაწყებიდან დამთავრებამდე
შეცდომებით გამოსახა მატერიალური წერტილის  გადაადგილება ვექტორის საშუალებით მოძრაობის დაწყებიდან დამთავრებამდე
ხარვეზებით გამოსახა მატერიალური წერტილის  გადაადგილება ვექტორის საშუალებით მოძრაობის დაწყებიდან დამთავრებამდე
უსეცდომოთ გამოსახა მატერიალური წერტილის  გადაადგილება ვექტორის საშუალებით მოძრაობის დაწყებიდან დამთავრებამდე
3.
ვექტორის კოორდინატების პოვნა
ვერ იპოვა ამ ვექტორის კოორდინატები
შეცდომით იპოვა ამ ვექტორის კოორდინატები
ხარვეზით იპოვა ამ ვექტორის კოორდინატები
უშეცდომოდ იპოვა ამ ვექტორის კოორდინატები
4.
ვექტორის სიგრძის პოვნა
ვერ იპოვა ამ ვექტორის სიგრძე
შეცდომით იპოვა ამ ვექტორის სიგრძე
 უმნიშვნელო ხარვეზით იპოვა ამ ვექტორის სიგრძე
უშეცდომოდ იპოვა ამ ვექტორის სიგრძე


საგაკვეთილო პროცესში ჩართულობის რუბრიკა
კრიტერიუმი
არადამაკმაყოფილებელი
დამაკმაყოფილებელი
კარგი
ძალიან კარგი
საგაკვეთილო პროცესში მონაწილეობა
არ არის ჩართული
პეროიდულად ერთვება, მაგრამ არანაყოფიერად
აქტიურია, მაგრამ მნიშვნელოვანი წვლილი ვერ შეაქვს მუშაობის პროსესში
აქტიურია, კონსტრუქციულია და დიდი წვლილი შეაქვს მუშაობის პროსესში
კონცენტრირება სამუშაოზე
ვერ ახერხებს კონცენტრირებას
ცდილობს კონცენტრირებას, მაგრამ ხშირად ეფანტება გონება
ძირითადად კონცენტრირებულია სამუშაოზე
მთელი გაკვეთილის განმავლობაში კონცენტრირებულია სამუშაოზე
სხვისი აზრების მოსმენა და პატივისცემა
არ უსმენს სხვის აზრებს, აწყვეტინებს
ყოველთვის არ უსმენს სხვის აზრებს
უსმენს სხვის აზრებს და ცდილობს იყოს კორექტული
ყურადღებით ისმენს სხვების აზრებს და კორექტულია

Comments

Popular posts from this blog

კურსის მიზანი

 ტრენინგ-კურსის მიზანია საქართველოს სკოლების მასწავლებელთა პროფესიული განვითარება, ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების ათვისებისა და გამოყენების კუთხით, რაც ხელს შეუწყობს სასწავლო პროცესში ისტ-ის ინტეგრირებას ეროვნული სასწავლო გეგმის მოთხოვნებისა და მასწავლებელთა პროფესიული სტანდარტების შესაბამისად.

საგნობრივი პროგრამა ინფორმაციულ და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიებში

ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების (ისტ) გარეშე დღეს წარმოუდგენელია პროგრესი სახელმწიფო და საზოგადოებრივი მოღვაწეობის ნებისმიერ სფეროში. შესაბამისი ინფ- რასტრუქტურის განვითარება, ინფორმაციული საზოგადოების შექმნა და მსოფლიო ინფორმა- ციულ სივრცეში აქტიურად ჩართვა ჩვენი ქვეყნის პრიორიტეტულ ამოცანად არის მიჩნეული. ამ ამოცანის წარმატებით გადაჭრას გადამწყვეტი მნიშვნელობა ენიჭება ისეთი სტრატეგიული მიზ- ნების მისაღწევად, როგორებიცაა დემოკრატიული, თავისუფალი და სამართლებრივი სახელმ- წიფოს შექმნა, სამოქალაქო საზოგადოების განვითარება, ქვეყნის უსაფრთხოება, ადამიანის უფ- ლებების დაცვა, სიღარიბესთან და კორუფციასთან, ექსტრემიზმთან და ტერორიზმთან ბრძოლა. გადამწყვეტი მნიშვნელობა აქვს იმას, რომ ამ საგანმა არა მხოლოდ ტექნიკური უნარ-ჩვევები შეს- ძინოს მოსწავლეს, არამედ შექმნას ხელსაყრელი პირობები ეროვნული და ზოგადსაკაცობრიო ღი- რებულებების მატარებელი, თავისუფალი პიროვნების ჩამოსაყალიბებლად. სასწავლო პროცესში ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენებას რამდენი- მე მნიშვნელოვანი მხარე ...